Thursday, September 6, 2007

Sünnipäev

Tänane päev algas niimoodi, et ma pean jälle kuskile risti tegema! :) See on täiesti uskumatu, et selline asi juhtub juba teist korda mu elus, et mulle tuuakse hommikusöök voodisse!
Aga nii see oli, väga meeldiv üllatus igal juhul.

Ja ehkki igal aastal olen ma teatrifestivali piletid ise ostnud (sünnipäevakingituseks) ja mees ei ole mulle sel puhul iial toetust avaldanud, siis nüüd kinkis mulle raha, et saaksin pileteid osta!!! See on ka juba selline ime, et väärib kohe mitut risti! Uskumatu! Ma ei tea kohe, mida arvata.

Töö juures oli ka piduolukord. Ehkki ma pole vaimustatud vanemaks saamisest, siis ei lasta seda päeva kohe mitte sugugi unustada. :)
Kolleegid on armsad, aitäh neile, tänane päev oli nii ilus ja mulle öeldi nii ilusaid sõnu, et ma tundsin end lausa surnuna, kuna ainult surnute kohta öeldakse nii hästi. :) Aga mina ju veel elan!!! :)))

Kõige ilusam hetk oli täna siiski kell 14.59... Aga sellest ma ei räägi. See on mul kindlas kohas tallel.

Täna on teatrivaba päev - uskumatu, eks?! See-eest teen tööd, sest teistel päevadel olen ju teatri tõttu kogu aeg suhteliselt vara minema jooksnud, eks mõnel päeval peab tööd ka tegema, isegi kui see juhtub olema sünnipäev...

No comments: