Saturday, September 22, 2007

Saunast hoolimata nina vesine

Eile käisin saunas. Mõnus oli. Viimati sai käidud oi kui ammu! Ikka juhtus mul olema midagi muud ees, mis takistas seltskonnaüritusest osavõtmist.

Kui me oleme M-ga kahekesi, siis räägime palju tõsisematel teemadel, aga kui meid juba kasvõi kolmgi on, siis on rohkem nalja, naeru ja lõõpimist.

M. oli arvanud, et ta on täiesti üksi, aga ootamatult sadas talle sisse erinevat rahvast. Tema sõnul häirib niisugune ootamatus, ei meeldi, kui teised planeerivad tema aega.

Sellest saan ma väga hästi aru. Kui ma olen mõelnud, et mul on mõnus omaette olemine, ja siis hakkab järjest külalisi ja sugulasi voorima, siis pole see väga meeldiv.

Lõppkokkuvõttes need pisiasjad meie saunaõhtut muidugi ei seganud.

Kahjuks ei saa ma öelda, et mu tervis kuidagi paremaks oleks läinud või nohuilmingud taandunud tänu saunale.
Täna ikka pea kumiseb, kurk on valus ja nina vesine.

No comments: