Saturday, September 15, 2007

Prillid

Täna käisin prille valimas.

Juba möödunud nädalal tahtsin teha selle valiku, aga siis pidin ikkagi ootama palgapäeva, sest need klaasid, mida minul on vaja, on suhteliselt kallid.

Täna oli vaim valmis valikute tegemiseks. Proovisin sadu raame (eriline tänu minu teenindajale kannatlikkuse eest!), valisin välja mitukümmend ja olin arvamusel, et neistki valiku tegemine osutub raskeks. Teenindaja oli siiski oma ala proff ja ütles, et see ei ole sugugi raske. Tal oli õigus, paratamatult jäi valikutes üks domineerima, mille kasuks lõpuks ka otsustasin.

Ometi oli mul huviorbiidis väga palju raame, mida ma tahaksin kasutada aksessuaaridena - fantastiline! Mulle meeldis mõte, et mul on kodus ca kümmekond valikut prillidest (prilliraamidest), mida ma vahetan vastavalt vajadusele, meeleolule ja kostüümile - see oleks ju loomulik, eks?
Prillid ON tänapäeval aksessuaarid, mitte ainult praktiline vajadus.

Kui olime raamide valimisega tunni aja jooksul valmis saanud, hakkasime tegelema klaaside valikuga.
Tuli välja, et ka siin on valikuid mitmeid. Aga no ma olen kiiksuga (müüjad vist teavad seda???!!) - kui mulle ikka räägitakse väga heast kvaliteedist, näidatakse seda, antakse võrrelda, siis ma tahan ainult parimat, ei taha enam keskmist või kehvemat. :)

(Hm... see paneb mind mõtlema, et elus on vist samamoodi... - kui mul on võrdlusvõimalus parima ja keskpärase vahel, siis enam keskpärast ei taha... :))) )

Nii juhtuski, et ma tegin lõpuks valiku kõige kallimatele klaasidele ega olnud nõus mingisuguste mööndustega kvaliteedi arvelt.
Tulemus on loomulikult meeletu auk lausa mitme kuu eelarves. :)
Kujutan ette, et mees saab ikka täieliku šoki, kui ma talle oma prillide hinnast räägin. KUI räägin...

Kuid arsti soovitusel (loe: tungival nõudmisel) pean hakkama igapäevaselt ikkagi prille kandma, läätsed jäävad vaba-aja-lõbuks. Mulle, kes ma olen täielik läätse-inimene ja ei ole suutnud prillidega harjuda!
Aga pole parata, arsti sõnul on mu silmad sellises seisukorras, et vajavad ikkagi prille, eriti kui on arvutiga palju tööd.

Eks tuleb siis ümber orienteeruda... Veel üks põhjus rõhuda prillide kvaliteedile.

Ja kui mõni inimene ei kujuta ette, mis lähevad maksma korralikud kvaliteetsed prillid, siis ma võin öelda, et meeletu summa. Minu jaoks küll. Kuigi kõik on loomulikult suhteline.

Aga - ma olen väärt ainult parimat. Ja selle klausliga ma ennast ka lohutasin.

Lõppude lõpuks on see ju ainult raha.

No comments: