Sunday, September 23, 2007

Naine - suhete võtmeisik

A sünnipäeval oli meeldiv tõdeda, et D ja M on ära leppinud, nende tüli oli kestnud minu arvates juba peaaegu aasta aega, igatahes kohutavalt kaua aega, ja siis ei käinud M pere ka A ja D sünnipäevadel, see oli ikka väga-väga kummaline.

Tagamaid teades peab nentima, et naised on perekondade- ja sugulastevahelistes suhtlemistes võtmeisikuteks. Ma ei tea, kas ollakse minuga nõus, kui minu arvates oleneb ikkagi naisest see, kuidas tema suhtub sõpradesse-sugulastesse, sellist suhtumist deklareerib ta ka perekonnale, ja naised võivad kogukonna suhtlemise nii peapeale keerata, et susi kah ei söö.
Antud juhul oli see nii.

Oleks siis see piirdunud nende omavahelise boikotiga, aga sellesse haarati ka vanemad ja vanavanemad, see oli minu meelest eriti räige, lapsed ei tohtinud enam suhelda ei omavahel ega vanavanematega - uskumatu, aga sellised asjad on võimalikud.

Õigupoolest oli asi saanud alguse niivõrd tühisest asjast, et tundub uskumatu, millest on võimalik skandaali tekitada!!! Aga naised oskavad seda hästi! :)

Nüüd oli vähemalt kena näha, et omavahel taas suheldakse. Kuni järgmise korrani...?? :)

2 comments:

kiku said...

Sattusin eile täitsa juhuslikult Sinu blogile...ja paari tunniga vaatasin suurema osa postitustest läbi- midagi, mis paelus...ei teagi, mis... Aga igatahes hoian sel kohal silma peal nüüdsest ;)

Ja see mittemillestki aastatepikkuse tüli tõstatamise teema on hiiglama tuttav....kahjuks!

valgeseelik said...

Aitäh, Kiku, armas lugeda, et mu blogist midagi enda jaoks leidsid.