Sunday, September 2, 2007

Joovastavad päevad

Nii, olen ülemerereisilt tagasi. Olen juba msn-is vestelnud, infot jaganud, kirju lugenud ja neid ise kirjutanud ja nüüd lisan paar rida ka siia.

Ehkki olin mures oma tööasjade pärast ja veel neljapäeva õhtul oli mul seljataga väga kole ja paha päev, aga reede hommik tõi palju rõõmsamaid noote ja ma olen väga rahul oma ettevõtmisega. Siis ei suutnud ma enam mõelda ei ripakile jäänud töödele ega kurvastada neljapäevaste asjade pärast, siis oli mu mõtetel vaid üks suund.
Ja reisile läksin väga hea tujuga, mind ei suutnud morjendada ka mehe pahandamine minu viivituste ja ajaraiskamiste pärast - need olid kõik pisiasjad.
Terve tee kuulasin oma lemmikmuusikat ning särasin päikesega võidu.:)

Ilmadega vedas meil pööraselt, sest oli päikesepaisteline ja mõnus, saime väljas istuda ega pidanud olema tuppa nelja seina vahele surutuna.

Joovastavaid jooke läks muidugi hulgaliselt, kaks päeva oli selline rajujoomine, et seda annab jälle tükk aega mäletada. Ja ikka segamini, ikka segamini, et paremini mässiks! :) Noh, mina loomulikult olin ikka oma lemmikjoogile truu, aga teised jõid läbisegi kõike, mida laual oli. Mõni ime, et siis halb olla oli! :) Aga see ei seganud üle-küla-laulmist, repertuaar oli väga lai, sest enamusest lauludest tulid vaid esimesed sõnad ja edasi ta-rui-ra-raa ja la-lal-lallaaaa, seda oskasid kõik kaasa laulda! :)

Põhiline oli muidugi meie lemmikkala, mille osas meile küll isegi lootust ei antud, aga mingi ime läbi siiski oli saadud - ja see oli super!!!!

Kuid joovastavate jookide halba mõju sain omal nahal tunda: mul tuli vastupandamatu tung... suitsu järele! Ma ei tundnud ennast ära! See oli uskumatu - ma pole kunagi tundnud sellist tungi suitsetamise järele ja mulle ei meeldi suitsetavad naised, see on inetu vaatepilt, aga nüüd olin ise see, kes pani suitsu ette ja muudkui pahvis. Ja mulle kohe meeldis! Jube! Tegin kolm sigaretti ära, aga siis läks süda pahaks ja siis ma enam ei tahtnud. :)

Sellest tegin enda jaoks mitu järeldust:
1) ma ei tohi enam alkoholi juua, sest see võib minus tekitada vastupandamatu kire suitsetamise vastu
2) ma ei tohi suitsetamissoovile järele anda, sest võin sattuda sõltuvusse
3) ma ei tohi suitsetamisest sõltuvusse jääda, sest mulle ei meeldi suitsetavad naised
4) pean hoiduma igasugustest pahedest, sest pahed kleepuvad mulle väga kiiresti, kergesti ja kõvasti külge
5) ma olen väga nõrk pahedele vastupuikleja, annan kergesti alla põhimõttel: parim viis kiusatusest vabanemiseks on talle järele anda...


Aga vähemalt ei olnud seal arvutit, mis oleks mu uneaega röövinud, nii sain teha ühe ütlemata mõnusa 12-tunnise une, mida ma kodus kunagi endale lubada ei saa... sest ma olen arvutisõltuvuses ja seda võib juba eelpool loetletud järelduste 4. ja 5. punktist lugeda, mis seal sõltuvuse kohta öeldud on.

No comments: