Monday, September 24, 2007

John Gray "Mehed on Marsilt, naised Veenuselt"

Eile soovitas P mulle John Gray raamatuid lugeda, need on meeste ja naiste suhetest, kui erinevalt nad kõike näevad ja tajuvad.
Mul on mõned tema raamatud olemas ja ehkki olen neid millalgi sirvinud, võtsin siis tema soovituse peale uuesti kätte.

Tegelikult oli nii armas, kui ta mulle kirjutas, et on minu pärast mures, sest nii harva kui ta mind ka näeb ja ehkki ta on 450 km kaugusel, tajub ta, et minuga pole kõik kaugeltki korras (eeeee... mõistusega siiski loodetavasti ON veel korras...) ja ta tahab, et ma oleksin õnnelik.

See oli väga südantliigutav... ma kohe ei tea, kuidas mu ümber küll on nii toredad inimesed sattunud??!! Millega ma selle küll ära olen teeninud??!!??!!??!! Aga see on tõesti nii-nii armas! Sellist hoolimist tunnen igal sammul ja see teeb südame soojaks...
Aitäh kõigile, kes minust hoolivad, aitäh, et olete olemas... Kallistan teid kõiki kohe kõvasti! :)

Nojah, aga ma tahtsin tegelikult sellest raamatust rääkida, et kui ma selle juhuslikust kohast lahti lõin, siis sattusin just sellisele kohale, mis naisi väga hästi iseloomustab. Kehtib ka ilmselt eelmise postituse juures.:)

"Naine on nagu laine. Kui ta tunneb, et teda armastatakse, tõuseb ja langeb tema enesehinnang lainete rütmis. Kui ta tuju on tõesti hea, tõuseb ta tippu, kuid äkki võib kõik muutuda ning tema laine uhkab sügavikku. See langus on ajutine. Pärast seda, kui ta on täiesti põhjani jõudnud, tõuseb ta tuju uuesti ning ta tunneb end jälle hästi. Laine on iseenesest tõusma hakanud.

Kui naine on laine tõusul, tunneb ta end olevat täis armastust ja võimet anda, aga kui laine vajub, tunneb ta sisemist tühjust, mis vajab armastusega täitmist. Põhjas oleku aeg kulub emotsionaalseks suurpuhastuseks.

Laine tõusul surub naine negatiivsed tunded maha ning keeldub arvamast, nagu ei armastataks teda, laine vajudes aga hakkab ta neid negatiivseid tundeid ja rahuldamata vajadusi tajuma. Languse ajal on tal eriline vajadus rääkida oma tunnetest, ta vajab ärakuulamist ja mõistmist."


Niisiis on kõik väga lihtne, on vaid vaja arvestada naise tõuse ja mõõne... :)

Oh, muidugi on kõik palju keerulisem, keeruline on mõista ka mehi, aga hea on ju sellekohast abi saada, et teaks hoiduda järjest ja järjest "ämbrisse" astumast... Sest kahjuks me seda teadmatusest pidevalt teeme.

Niisiis - John Gray "Mehed on Marsilt, naised Veenuselt" ja "Mehed, naised ja suhted", mis mul parajasti käepärast olid.
Soovitan soojalt, kui olete huvitatud vastassugupoole paremast mõistmisest, õnnelikust suhtest ja olete valmis ISE selle heaks ka midagi tegema. :)

No comments: