Friday, September 21, 2007

Jälle matk! :)

Selleks korraks jälle matkalt tagasi! :)
Meil oli B ja K soovil kokku lepitud, et saame 12 ajal kokku, aga nad magasid nii kaua, et jõudsid alles pool üks kokkulepitud kohta. :) Ülejäänud olid küll väga mõistvad ja rahulikud ega teinud üldse nende hilinemisest numbrit. :)

Täna oli ka tore, ehkki meid oli vähem kui eile. Aga nalja sai ikka ja vahva oli ka! B ja K tegid aina pilte, neil on tohutu piltidekriis, mitte midagi ei ole ratesse üles riputada! :) Nendega on hästi lõbus!
Nad imestasid, miks mul pole rates kontot, nende arvates peaks seda kiiremas korras tegema! :)))) Ma siis ütlesin, et saatku nad mulle ka neid pilte, mida nad täna tegid, eks ma siis hakkan neid igale poole riputama! :)))

Tegime jälle lõket ja grillisime viinereid. Natuke sabistas vihma ka, aga keegi ei virisenud. Isegi siis, kui kohtumiskohast matkale minema hakkasime, sadas natuke, aga keegi ei öelnud, et ärme lähme, sest vihma sajab ja kole ilm on. Mulle meeldis see väga! Lausa lust ja rõõm on niisuguste inimestega koos tegutseda!

Ma jõin eile hoolega gripiteed ja olen seda ka täna juba mitu tassi ära joonud, loodetavasti läheb seekord tõbi minust mööda (ptüi, ptüi, ptüi!).

Täna saan üle hulga aja sauna ka, siis saab kuumal saunalaval ennast praavitada ja külma õllega eluvaimu sisse puhuda! :))))

No comments: