Wednesday, September 12, 2007

Athena Keskuse teatrisaal

Kui mina eile teatrisse jõudsin, oli teatrikülastajate saba juba kolmandale korrusele jõudnud... See tähendas, et inimesed olid juba üsna varakult platsis, et saada paremaid kohti, s.t. esireas.
On ju häiriv, et kohtadel ei ole numbreid, vaid su koht sõltub sellest, kui vara või hilja sa saali jõuad.

Kommenteerimaks Athena teatrisaali, tahan öelda, et kui see juba kord on teatrisaaliks ehitatud, ehk võiks siis mõelda sellele, et iga järgmine rida võiks olla tunduvalt kõrgemal eelmisest (praegu tagumised vist ikka natuke kõrgemad on...) ja istmed võiksid olla seljatoega. Mina ei pea ennast küll nii väetiks, et ei jõuaks mitut tundi ilma seljatoeta istmel istuda, kuid teatris käib ka väga eakaid inimesi (hea, et nad ka üldse neljandale korrusele jõuavad!) ja ma usun, et neil on küll raske sellistel kohtadel istuda, kus pole võimalust selga toetada.

Eilset etendust oli teisestki reast väga halb vaadata, kogu aeg pidi kõõrutama, nihelema, kaela sirutama, et teiste peanuppude vahelt näitlejaid näha. Kui ma tulen teatrisse, ei taha ma ju kuuldemängu kuulata, vaid tahaks ikka näha ka...

Aga Athena Keskuse kiituseks tahan öelda, et on väga kena, et Tartusse on lisandunud nii armas kammerlik teatrisaal.

No comments: