Tuesday, August 21, 2007

Puhkepäevast

Täna oli üks täiesti tavaline päev.
Siiski ehk selles mõttes mitte, et tegelikult ma ei mäleta, millal ma viimati sain terve päeva hommikumantlis ringi käia ja raamatut lugeda.

Seetõttu oli see kõige mõnusam puhkepäev, sõna otseses mõttes. Olen ammu igatsenud just nimelt sellist mõnusat päeva, kus ma ei pea mitte midagi tegema, mul ei ole mingeid kohustusi ja ma võin teha just seda, mida ma ise tahan teha, s.t. raamatut lugeda.
Ja ma nautisin seda täiega.

Mulle ei meeldi isegi televiisori vaatamine, kõik, mis sealt tuleb, tundub nii mõttetu. Mind häirib, kui mõned tulevad koju ja esimene asi on telekas käima panna, ehkki sealt mitte midagi mõistlikku ei tule, aga ikkagi peaks ta justkui taustaks käima. Milleks?! Või on see väsimus, mistõttu ma ei taha lihtsalt taustamüra, vaid eelistan vaikust? Ei tea, raadio vastu pole mul midagi, see võib taustaks mängida. Ehkki jah, vaikus on mõnus. Või loodushääled... praegu augustikuus ritsikate siristamine - see on nii armas jalutuskäikudel kuulata....

Nüüd sain raamatu läbi loetud ja mõistlik oleks magama minna, sest hommikul on vaja tööle asutada, kusjuures tööpäev tõotab tihe tulla.

Eile vedasime hea sõbraga kahe asja peale kihla. Ühes asjas ma muidugi kaotasin talle, see sai ruttu selgeks.
Teises asjas läheb aega, enne kui tulemused selguvad. Kuid tänast teatud isiku suhtumist hinnates on ilmselt õigus K-l või ei ole õigus meil kummalgi. Igal juhul jääb mulje, et mina seda kihlvedu ei võida...
Hakkan arvama, et mu heal sõbral on õigus - see, mida mina ootan ja loodan, ei juhtu mitte kunagi. Hoolimata aeg-ajalt tehtavatest ähvardustest.

Kui ma sõbrast räägin, siis tegelikult on mul tema pärast mure, ma ei ole temast juba mitmeid tunde midagi kuulnud ja msn-is teda ka ei ole.... Igasugused mõtted käivad läbi peast: kas ta sõitis ära, kuidas tal läheb, mis toimub....?????? Teades praegust olukorda olen pehmelt öeldes ärevil. Aga ma loodan ja lohutan ennast, et kui midagi oleks pahasti, ehk ta siis ikkagi helistaks või saadaks sõnumi.... Hoian pöialt, et tal hästi läheks!!!!

No comments: