Thursday, August 2, 2007

Patune lugeja

Ma olen täitsa patune, ma pole üldse ennast enam raamatutelainele saanud. Tagastamistähtaeg läheneb ja mina olen täpselt samas kohas, kuhu ma enne ärasõitu jäin.
Kui ma olen raamatute lugemise hoos, siis ei saa ma pooleli jätta, aga kui astun sellest keerisest välja, siis jääbki sinnapaika.
Selle asemel, et lõputult kirjutada ja kirjutada ja kirjutada, võiksin pigem lugeda raamatuid.
Tegelikult sellepärast mulle eriti ei meeldigi raamatukogust laenutada, ma tahan, et raamat oleks mul kodus olemas ja ma loen teda just siis, kui mul parajasti tahtmine tuleb. Laenutatud raamatuga paraku nii käituda ei saa, see tuleb ettenähtud aja jooksul läbi lugeda ja tagasi viia.

Kahjuks ei jõua kõiki häid ja meeldivaid raamatuid osta, ikkagi tuleb teha mingi valik. Ka raamatukogudes on valikud langetatud, vahel ei ole neil olemaski sellist raamatut, mida vajad. Siis tuleb kõmpsida teise raamatukogusse ja oodata järjekorras ja siis ehk lõpuks ikka saad lugeda seda, mida pikisilmi oodanud oled.

Kõige hullem on siiski tagastamisega - see kipub ikka edasi lükkuma! Siis kohe sugugi ei jõua õigel ajal raamatukogusse. Hea, et nüüd vähemalt meilitsi tagastamistähtaega meelde tuletatakse! Sellest on tõeliselt suur abi! Ja minul on kahjuks juba meeldetuletus postkastis....

No comments: