Friday, August 24, 2007

Nii või naa

Eile väga hea sõbraga vesteldes justkui jõudsime mõtteni, mis mind natukenegi aitab. See oli hea mõte.
Ja võib ju mõelda, et olen rumal, mõeldes asjadele nii nagu ma parajasti mõtlen, aga kui see mind aitab, miks siis mitte.

Kuid ei saa salata, et sellest optimistlikust mõttest jääb vähe järele, kui reaalsus ikka täiega sisse sõidab. Ma võin küll põhjust teada (või oletada või siis võtta seda just nii nagu mulle sobib), aga ikkagi ei tähenda see, et see haiget ei teeks ja hinge ei kriibiks.
Siis tükivad ikkagi vägisi ligi mõtted, mis ligi maad suruvad...

Aga mõtteainet ju ka - ehk olengi liiga negatiivne ja masendunud, peaks ehk natuke rõõmsamalt asjadele lähenema, siis ei tunneks ka need inimesed, kes minu blogisse juhuslikult eksivad, end kuidagi rusuvatest mõtetest ahistatuna.

Noh, ma ju oleksingi rõõmsam, kui ma saaksin... See'p see häda ongi, et pole põhjust rõõmustamiseks...

2 comments:

Kristiina said...

Mida ma iseendale sellises seisus alati püüan öelda: elus on palju muid asju, mille üle rõõmu tunda. Ilus päikeseloojang näiteks. Kui katsuda vältida mõtteid, et seda oleks kellegagi koos vaadata veel ilusam, siis võib ennast ka üksi vahepeal hästi tunda. (Puhas silmakirjalikkus praegu minu poolt, kes ma suudan ainult ühele teemale keskenduda :P)

Hea, kui on vähemalt sõpru, kellega rääkida.

valgeseelik said...

Jah, kullakene, ma püüan ka sellele mõelda, et elus on palju asju, millest rõõmu tunda, aga paraku ongi sellega nii, et sinna hiilib just juurde seesama mõte, millest Sa rääkisid....
Ei-ei, tegelikult on ikka väga palju head ja ilusat meie ümber... kuid seda näen rhkem siis kui olen õnnelik... kas pole nii, et kui oled õnnejoovastuses, siis on kogu maailm ilus ja särav, kuid ise muremõtetes oles ei märka ka looduse ilu...?
Nojah, eks ma keskendun kah ainult ühele teemale ega märka muud enda ümber...:)

OOjaaa, sõprade olemasolu on parim asi siin maailmas, kui SUUR HALL turjal istub... Kurb, et mõndasid sõpru enam pole... :(, aga see-eest on ALATI olemas üks, kelle peale võib iga ilmaga kindel olla - SINA. :) Aitäh!