Sunday, August 19, 2007

Idüll

- Nüüd ma võin rahulikult ära surra, me oleme nii kaua abielus olnud, et seda rekordit sa uue mehega küll üle ei löö.
- Arvad?
- Pagan, äkki lööd kah... ma pean ikka veel mõne aastakese vastu pidama.
- Nojah...
- Kas sa abiellud uuesti, kui ma ära suren?
- Jah, muidugi.
- Kas kohe, kui ma olen ära surnud?
- Jah, kohe järgmisel päeval.
- Lähed ******* juurde?
- Jah, ikka, loomulikult.
- Keedab sulle head suppi ja ei soola seda üle?
- Jah, ma arvan küll, et keedab väga head suppi ja ei soola seda üle.
- Nii, siin ei ole midagi teha, eks hakka astuma, mine kohe! Mine ja **** temaga nii palju kui tahad! Meil ei ole enam mõtet koos elada!

Tule taevas appi! ütleks selle peale elav klassik Ansip...
Kiida takka või vaidle vastu, vahet ei ole....

2 comments:

Kristiina said...

Selle peale ei oskakski midagi muud öelda, kui et surgu siis juba kiiremini...

valgeseelik said...

Ma ise ei julge seda küll kõva häälega välja öelda.... Aitäh Sulle julguse eest! :D