Saturday, August 4, 2007

Ankeet

Aitäh Kristiinale, kes mulle teatepulga edasi andis. Ma alustasin juba eile neile küsimustele vastamist, aga kuna see nõudis päris kenasti aega, siis jäi see mul pooleli, kuna pidin minema sünnipäevale.
Niisiis jätkasin täna. Päris huvitav oli natuke mõelda asjade üle, millele tavaliselt ei mõtle.


Ma tahan:
teha asju, millest tunnen rõõmu ja mis mulle meeldivad
Mul on: põhjust olla õnnelik, kui ma vaid jätaksin muretsemata asjade pärast, mida mul ei ole, vaid keskenduksin sellele, mis mul on olemas
Ma vihkan: tigedaid inimesi, kes aina kritiseeerivad kõiki ja kõike ning kelles pole kübetki hoolimist, mõistmist ja sallivust
Ma igatsen: lähedust, hingerahu ja armastust; armsa inimese kaissu
Ma kahetsen: elus pole mõtet midagi kahetseda, kogemustest tuleb õppida ja vajalikud järeldused teha
Ma armastan: ennast, oma perekonda ja sõpru
Ma olen alati: arvanud, et elus juhtub kõik just nii nagu peab ja igas halvas asjas on ka hea külg olemas, tuleb vaid osata seda näha
Ma ei ole: negatiivne ja pahatahtlik; ei ole hetkel ka õnnelik
Ma tantsin: mõnuga! See on üks fantastilisemaid tegevusi, ma ei saa rahulikuks jääda, kui kuulen ilusat muusikat, jalg hakkab kohe taktis kaasa lööma ja tahaks KOHE tantsida
Ma laulan: süüa tehes; beebidele unelaulu
Ma nutan: kui kuulen ilusat muusikat; kui vaatan romantilisi draamasid; kui tunnen end õnnetuna ja üksikuna; kui armastus teeb haiget; kui mul on tugevad positiivsed emotsioonid; kui tunnen jõuetust alatuse ees
Ma kaotan: vahetevahel kontrolli oma mõtete üle ja mõtlen asjadest, millest poleks vaja mõelda
Ma tekitan segadust: kui ma ei viitsi asju endale korralikult selgeks teha ja siis jagan valeinfot, arvates, et ma tean täpselt, kuidas on; kui tegutsen mõtlematult emotsioonide ajel
Ma peaks õppima: inglise keelt, kannatlikkust ja emotsioonide vaoshoidmist; oma mõtete tsenseerimist, kontrolli ja suunamist


LEMMIKUD
Number: 6
Värv: armastan valget, valget ja valget, aga ka roosat, helesinist, helerohelist, kollast, oranži
Kuu: september ja mai
Laul: imeilusaid laule, mida ma võiksin lemmikuteks nimetada ja mis tekitavad üle keha erutusvärinaid, on nii palju, et enne läheb jumala päike looja, kui ma need üles jõuaksin lugeda....
Toit: iiri pirukas, piimasupid ja lestakala
Jook: õlu (loomulikult Saku, mitte A le Coq!!!) ja Värska vesi

KAS SA KUNAGI
1. Sööksid putuka? Hm... kui selleks tungiv vajadus peaks olema, miks mitte, mis see ikka hullu teeb?
2. Hüppaksid benjit? Ei, see ei tundu mu jaoks piisavalt turvaline.
3. Liugleksid? Oleks põnev proovida.
4. Tapaksid kellegi? Kui sääsed, parmud, kärbsed ja puugid kõrvale jätta, siis - ei usu.
5. Hüppaksid langevarjuga lennukist? Ja langevari ikka avaneb? No igal juhul tundub see turvalisem kui benjihüpe.
6. Kõnniksid sütel? Oleks põnev saavutada selline mõttetasand ja kontsentratsioon, et süte tulisust ei tunneks.
7. Läheksid sööma kellegi täiesti võõraga? Jah, küllap oleks võimalus teda söömise käigus lähemalt tundma õppida.
8. Hakkaksid taimetoitlaseks? Kui selleks oleks hädavajadus, miks mitte.
9. Kannaksid triipudega pleedi? Jah.
10. Laulaksid karaoket? Ma ei ole suurem asi laulja ja koolitamata häälega laulmist on üsna kole kuulata, aga teatud seltskonnas tuleks see kõne alla küll.
11. Näitaksid punast tuld? Vajadusel ikka.
12. Oleksid ellujääja? Usun, et igal inimesel on ellujäämistung piisavalt suur, et elu eest võidelda. Tahan loota, et ka mina kuulun selliste inimeste hulka.
13. Paneksid kellegi nutma? Vahel võib seda juhtuda. Ma ei arva, et teeksin seda meelega, kuid ma ei saa vastutada teise inimese tunnete eest. Kui juhtub, et olen kogemata kellelegi haiget teinud, siis püüaksin seda heastada ja igal juhul vabandada.
14. Lööksid last? Ei tea.
15. Läheksid kohtingule endast 10a vanema inimesega? Loomulikult. Mis tähtsust on üldse vanusel? On ta 10 aastat noorem või vanem, ei ole oluline, peaasi, et temaga oleks millestki rääkida.

10 FAKTI
1. Kodulinn: Kõige ilusam linn Eestis.
2. Juuste värv: Kastanpruun+blond.
3. Juuste stiil: Poolpikad juuksed.
4. Silmade värv: Sinine.
5. Kinganumber: 37-40 (oleneb kinga tegumoest)
6. Tuju: Vahelduv. Üksi olles mõtlik-kurb-tõsine, mulle meeldivas seltskonnas rõõmsameelne naerulemb
7. Naha värv: Hele.
8. Vasakukäeline/paremakäeline: Paremakäeline.
9. Elanud välismaal? Ei, ja pole plaanis minna ka.

Nimeta üks inimene, kes on hetkel su mõtetes? Kuna ankeet on minu kohta, siis mina ise. Aga kui ma parajasti enda peale ei pea mõtlema, siis mõtlen kellelegi, keda ma siin nimetama ei hakka.
Kus sa viimati käisid? Tädi sünnipäeval, kus sai palju nalja ja laia lõuaga naerda.
Kelle telefonikõne viimati maha magasid? Joosepi kõne.
Kellele viimati helistasid? Annikale.
Kas sa naerad tihti? Jah, heas seltskonnas küll, ja paraku teen ma seda väga valjuhäälselt, nii et juba kaugelt võib ilmeksimatult öelda, et mina olen kohal.
Kas keegi mõtleb sinule praegusel hetkel? Vaevalt küll. Kellel peaks selleks põhjust olema?
Kas oled sentimentaalne? Vägagi.
Keskmine nimi? Puudub.
Kas sa oled kunagi kohanud kedagi kuulsat? Keda võiks tituleerida kuulsaks?
Kas oled sõbralik? Jah, arvan küll. Ehkki mulle on öeldud, et ma näin väga uhke ja kõrk, tegelikult see nii ei ole, lihtsalt võõraste hulgas olen häbelik ja tagasihoidlik, mõned võivad seda tõlgendada kõrkusena. Aga kui minuga vestlema hakatakse, siis olen väga sõbralik ja vastutulelik. Ehkki on inimesi, kellega ma eriti ei suuda lävida, siis nendest püüan eemale hoida.
Kelle voodis magasid eelmisel öösel? Oma kodus oma voodis.
Viimased filmid, mida vaatasid? Kinos pole juba ei tea mis ajast käinud, telekast eriti ei vaatagi midagi, pole sellist aega, ehkki "Nip/tuck" ja "Jalgpallurite naised" ikka püüan ära vaadata.... ahjaaa, hiljaaegu vaatasin uuesti "Geisha memuaare".
Mida sa tegid eelmisel keskööl? Uskumatu, aga üle pika-pika aja sain just enne keskööd voodisse, nii et keskööl vist juba magasin. Ma pole juba ammu nii vara voodisse saanud.
Mida viimati küpsetasid? Ei mäleta.... küllap pannkooke.... olid ajad, kus küpsetasin iga päev saiakesi, plaadikooke, kringleid, aga need ajad on vist jäädavalt unustuse hõlma vajunud...
Pikad või lühikesed juuksed vastassool? Pikad juuksed on mu nõrkus, aga mitte midagi ei ole teha, kõik oleneb ikkagi mehest. Kui on sümpaatne mees, siis pole absoluutselt vahet, millised juuksed tal on ja kas tal neid üldse on. Kui on antipaatse käitumisega mees, siis võivad tal olla kuitahes ilusad juuksed, see ei muuda midagi.
Kas kannad käevõrusid? Jah, kui mul on käevõru, mis sobib mu riietusega.
Hetkel kuulad? Evanesence'i.

Veel paar:
1. Lemmikbänd? Neid on palju, mida eriti meelsasti kuulan.
2. Mida sa suitsetad? Teismelisena proovisin, aga õnneks ei olnud sigaretid siis nii kättesaadavad, et oleks saanud sõltuvust tekkida. Ja praegu ei taha ja ei meeldi. Eriti ebameeldiv on näha naisi suitsetamas.
3. Oled rahul praeguse eluga? Ei ole, kuigi tean, et peaksin olema rahul ja ei tohiks millegi üle nuriseda, sest tegelikult on ju kõik eluks vajalik olemas.
4. Teesklesid haiget, et puududa koolist? Et vahel mõnest tunnist pääseda, siis küll, aga koolist puudumiseks polnud vajadust, sest mul lubati niigi puududa, kui ma tahtsin. Vahel ema lausa soovitas koju jääda, aga mina tahtsin ikka kooli minna, kohusetundlik nagu ma olin. :)
5. Mida näed esimese asjana vastassoo juures? Silmi, kui eestpoolt näen. Kui näen tagantpoolt, siis vöökohast allapoole.
6. Kas sulle meeldivad raamatud? Jah. Küll on tore, et on inimesi, kes neid kirjutavad.
7. Kas sa tahad abielluda? Abielu kõlab kenamini kui kooselu.
8. Järgmine kontsert, kuhu plaanid minna? Pole veel plaani võtnud.


Kahjuks ei oska ma mitte kellelgi teatepulka edasi anda, kuna ma ei tea, kes minu blogi üldse loevad. Igatahes - kõik, kes seda loevad ja ei ole veel neile küsimustele vastanud, palun tehke seda minu heakskiidul ja soovitusel. :)

No comments: