Saturday, July 21, 2007

Saunaõhtu vol.2

Eile oli jälle saunaõhtu. Mulle see sobis, sest alternatiiv sellele oleks olnud mitte nii lõbus tegevus. Nii et saun oli kui taevakingitus!
Eile oli R. ka, kes oli saabunud oma ringreisidelt Haapsalust ja Lätist. Tegelikult R.-i pärast see saun toimuski, sest kuna teda eelmisel korral saunas ei olnud, siis vajas tema ihu ja hing igatepidi harimist!!! :)))))) Oli armas, et ta polnud unustanud mind kui paadunud õllesõpra :)))) ja oli toonud oma Läti-reisilt mulle kaks õlut kaasa. Ta küll arvas, et mul pole siis endal üldse vaja õlut varuda, et "tema ju hoolitseb mu eest", aga no ainult kahe õllega saunas käia pole mul seni veel õnnestunud. :))))))

Eelmisel korral jäid meist saunapäevikusse sissekanded tegemata, aga M. oli nii armas ja oli ikka tagantjärele ära märkinud meie peamised tegevused, joodud kogused ja vestlusteemad.:) Ma küll ei kontrollinud, ega ta minu tarbitud kogustega ei eksinud minu kahjuks, aga kuna ma nagunii ise kah enam ei mäletanud, siis poleks kontrollimisest kasu kah olnud. :))))

R. alustas seekord küll kohe sissekannete tegemist (võimalikult kainena!) ja kui mina päeviku enda kätte sain, siis ma seda enam ei loovutanud! :))) Ma olin oma sõiduvees, nagunii ei saanud blogi kirjutada, siis oli vähemalt selle asemel võimalik saunapäevikut kribada! No KÕIK kirjutasin üles! Hea mitu lehekülge sai täis ja M. pidi A-lt uue päeviku järgmiseks korraks tellima :))))), see olekski peaaegu juba täis saanud, kui saun ära poleks lõppenud! No sedapuhku juba enne kahte! Ma ei saanud aru, kuhu neil nii kiire hakkas, mul jäi veel nii palju kirjutamata! :)))))

OK, igal juhul oli jälle üks mõnusalt lõõgastav õhtu, meil saab alati nii palju nalja, et lõuad on krampis ja kõhulihased saavad kohe mitme nädala trenni ühekorraga kätte!

M. sundis meid rabarbrilehtedel istuma ja isiklikust tselluliidist loobuma. Ma küll ütlesin, et see on mu enda oma ja mina ei jäta oma asju tema sauna, ärgu mitte lootkugi! Aga R. oli leplikum, tema oli valmis kõik loovutama, tema kohe tundis, et tema tselluliit juba voolab mööda lavalaudu allapoole, kuid ma ütlesin, et see vajab veel kontrollimist, kas see ikka on tselluliit või on see midagi muud.... :))) Mina igal juhul kahtlustan, et see oli midagi muud, vanadusega kaasnevad igasugused pidamatuseprobleemid :))) ja siinkohal ei pea ma tselluliidipidamatust silmas! :)))))

Igal juhul olin ma pärast sauna piisavalt väsinud, et hakata veel arvutis istuma (mis jama see on, et sõnas "istuma" vahetan ma alati ära "i" ja "s" tähed??? - tavaliselt ma ikka märkan viga ja parandan ära, aga kui ma ei märka, siis tuleb väga eriline lause!!!).

Ja lugeda kah ei jõudnud. Sel ööl jäi igatahes raamat lugemata. :(

Aga pool kolm on minu jaoks täiesti režiimipärane magamaminekuaeg.

No comments: