Wednesday, July 18, 2007

Reklaamipaus

Reklaamipaus tuleb kasulikult sisustada. Näiteks blogi kirjutades. :)
Täna käisin raamatukogus. Arvasin, et vahelduseks blogide lugemisele peaks raamatuid ka lugema. Muidu saab puhkus läbi ja ma pole lugenud midagi mõistlikku. Mitte et blogid seda ei oleks.
Mulle endale tundub, et ma pole juba väga kaua aega raamatuid lugenud. Raamatukogus sain šoki, sest nii tohutul hulgal on raamatuid, mis mul on lugemata. :))))
Aga ma täna kõiki neid ei jõudnud võtta, :) võtsin ainult 9 raamatut.:)

Mart Kivastik "Kui sa mind ei armasta, ära mine ära"
Kaur Kender "Kuidas saada isaks"
Paulo Coelho "Zahir"
Paulo Coelho "Palverännak. Maagi päevik"
Paulo Coelho "Veronika otsustab surra"
"Totter maailm. Eriskummalisi lugusid 2005. aastast"
Julia London "Pulmadest pääsenud"
Maimu Berg "Unustatud inimesed"
Birk Rohelend "Mina, Mortimer"

Oh, ja Suur Eesti Raamatuklubi premeeris mind mu unustamise eest Rosamunde Pilcheri raamatuga "September". :)))) Noh, vähemalt pealkiri on paljutõotav ja täppiminev, sest september kui sügiskuu on üks mu kõige lemmikum kuu! :)

Hm, ja siis ma tahtsin veel Kerttu Rakke uut raamtut "Küpsiseparadiis", aga see oli välja laenutatud. Sama lugu oli Elina Hirvoneni teosega "Et tema mäletaks sedasama", aga õnneks on võimalik end järjekorda panna. Noh, mul praegu lugemist jätkub. :)

Aga kui kriitiliselt oma kodust raamatuvaramut vaadata, siis aus olles on siingi neid raamatuid, mida lugeda võiks või uuesti lugeda võiks.

No comments: