Friday, July 20, 2007

Puhkusest

Üks hommikune kõne pani mind mõtlema puhkuse üle.
Mul on tegelikult juba peaaegu kuu aega puhkust seljataga, aga erilist sisu pole sel nagu olnudki. Nojah, ma nüüd natuke liialdan, mõningad tegevused hobi vallas on ikka olnud. Tegelikult ongi see käesolev esimene nädal, kus mul pole mingeid hobiga seotud kohustusi ega tegemisi. Aga see-eest leidsin endale uue hobi - bloginduse! :)
Ja raamatuid tahan ka lugeda.
Aga kui mu käest hommikul küsiti, kas ma kodust kuhugi lähen ka, siis pean tegelikult tõdema, et ei, ma ei lähe kuhugi. Ja mul pole ka selliseid sõpru, kellega näiteks kuhugi Eestimaa ilusatesse kohtadesse sõita, kasvõi I-V-le.... :) või kuhugi mujale... , et nautida mõnda kena meeldejäävat päeva.
Olen küll arvanud, et õige puhkus on see, kui saab kodust ära minna ja ei pea mõtlema iga päev söögitegemisele, koristamisele jm majapidamisasjadele.

Mina olen puhkuse osas sundseisus selles mõttes , et mul on sundus puhata suvel, ma ei pea kolleegidega kaklema, kes saab õiguse sel aastal suvel puhata ja mis kuul nimelt.
Aga ma ei ole kohe kindlasti see inimene, kes huilgab vaimustusest kuuma suve üle, mulle meeldivad pilves ilmad ja vihmgi ei tee paha. Mulle meeldib vihm.
Ma olen vist põhjamaadest pärit, ma ei näe ennast reisimas kuhugi kuuma päikese alla päiksesepistet saama, pigem külastaksin põhjamaid või vähemalt jahedamaid kohti.

Niisiis pean tõdema, et võin oma puhkusega üsna rahul olla: praktiliselt terve puhkus on sisustatud harrastustegevusega ja ainuke vaba nädal võimaldab mul kodus raamatuid lugeda ja arvutis sõpradega suhelda (kui peale minu leidub mõni hull, kes suvel rannnailmadega arvutis istuks!).
See ju ongi ideaalne puhkus, kui saad teha seda, mida tavaliselt tööperioodil ei ole aega teha.
Ja eks ma siis naudin seda täiel rinnal...

NB! Kas sellist asja juhtub ainult minul, et kui ma jään liiga kauaks oma sissekannet kirjutama, siis mul ei õnnestu seda avaldada, ja ehkki vahepeal on ta midagi mul siin automaatselt salvestanud, nagu lahkelt lubab, siis tegelikult on suurem osa teksti kadunud ja ma pean hakkama jälle uuesti kirjutama???!!! Ja see ei meeldi mulle mitte üks raas!

No comments: