Sunday, July 22, 2007

Läpakavaimustus

Nii. Mina õpin praegu läpakaga hakkama saamist. Uskumatu! Algul on natuke tülikas ja harjumatu, aga ma olen vaimustuses!
Istun A.juures ja teen aega parajaks. Kahjuks ei ole siia alla laetud Windows Live Messengeri, ma püüdsin seda teha, aga mingi tõrge tuli. Tunnen suhtlemisest puudust. Heameelega oleksin natuke msn-s lobisenud.
Nüüd on mul läpaka vaimustus! Tahan endale ka! Siis ei sõltuks ma ka kodus enam kellestki, vaid saaksin istuda arvutis just nii palju kui tahan! :) Ja ma tahan palju!!! :)
Muide - sain mobiilis kätte ka msn-i ja muud vajalikud asjad, nii et lähen natuke rõõmsama meelega järgmisel nädalal vastu täielikule maailmast äralõikamisele.
Aga praegu muidugi on mul hirmus kahju, et mul pole läpakat kaasa võtta! Ma olen lausa armunud sellesse tehnikaimesse!!! :)))

No comments: