Tuesday, July 17, 2007

Lapsesuu

Aga ma tegin ühe toreda väljamineku veel. Raamatupoest kohe ei saa ilma ostuta väljuda. Tegelikult võikski olla raamatupoe uksel lahke turvamees või -naine, kes meeltesegaduses ilma ostuta väljuda soovijale sõbralikult meelde tuletab, et mõni raamat tuleks enne väljumist ikka kaasa osta, ja juhatab lahkelt uudiskirjanduse leti juurde ning soovitab paremaid trükiseid. :D

Täna paelus mu pilku "Lapsesuu vanaemast ja vanaisast" - nii nunnu! Ei saanudki muidu, kui pidin ta ära ostma!

Vanavanemate voorused

Kõige parem asi vanaema ja vanaisa juures on see, et nendega ei pea üldse väga kaua koos olema, enne kui jäätist saab.
Theis, 7

Hea, kui on vanaema ja vanaisa. Sest siis on olemas ka mõned meeldivad inimesed.

Maj Beate, 8

Vanaema ja vanaisa on toredad. Nad annavad alati meile midagi, kui me ära läheme.

Marie, 7

Vanaema lubab palju rohkem. Ise pead otsustama, mida sa tahad. Ja siis pead ise selle ära ka tooma.
Mike, 7


Vanavanemate puudused

Vanaema ja vanaisa pole alati head, sest nende juures olemisest võib jube paksuks minna.

Nastasja, 7


Vanaema alati ainult istub ja lobiseb, nii et ma ei saa mitte midagi öelda.

Laura, 6

Minu vanaema juures võib ollatäitsa ohtlik käia. Ükskord kallistas ta mind nii kõvasti, et ma ei saanud peaaegu hingatagi.

Viktor, 8


Mida vanaema ja vanaisa teevad?

Minu vanaisal pole aega oma loomi toita. Ta peab kogu aeg olema väljas ja paranadama ühte väravat, ta ei ole seda siiamaani valmis saanud.

Thomas, 7

Vanad inimesed panevad imelikud riided selga ja istuvad välja tee äärde ning teevad, nagu nad oleksid mingid vaesed.

Anne Sophie, 7

Vanadel inimestel on alati kogu raha otsas, kui mardisandid tulevad.

Sune, 6


Vanaema ja vanaisa juures

Vanaema ja vanaisa juures on tore käia. Sest nad ei reageeri nii palju nagu täiskasvanud.

Nils, 7

Mulle väga meeldib vanaema ja vanaisa juures olla. Sest nemad oskavad ise ka mängida ja mina saan siis rahulikult telekat vaadata.

Rasmus, 9

Hea, kui on vanaema ja vanaisa. Sest kui ema ja isa tülitsevad, saab nende juures olla. Sest nemad ei löö teineteist.

Louise, 8

Vanaema ja vanaisa saab kasutada rahakoti mängimiseks.

Simon, 7



Kus vanavanemad elavad?

Vanaemal ja vanaisal pole peaaegu mitte midagi süüa. Sellepärast nad elavadki talus, et saaks siga tappa.

Michael, 7

Minu vanavanaema on 91. Ta ei ole kunagi suitsetanud. Ja nüüd ongi ta hooldekodus.

Sara, 7

Vanad inimesed lähevad hooldekodusse, et korralikult rääkima õppida.

Camilla, 6


Vanaduse märgid


Minu vanaema on täitsa vana kohe. Ta on võib-olla 30 või 20.... Ta on 41, ei, ta on 49.

Melissa, 7

Kui vanaks jääd, siis lähevad luud pudiks, sest neis pole enam nii palju raskusjõudu.

Nikolaj, 7

Vanaemal ja vanaisal peaks olema kuulivest seljas, kui nad sõtta lähevad. Sest nad ei jookse ju enam eriti kiiresti.

Stine, 8


Ja nii lõputult. Mida edasi, seda toredamaks läks. Väga armas raamat.

Järgmisena ilmub "Lapsesuu" armastusest.

Au ja kiitus nendele vanematele, kes on ka ise laste vahvaid ütlemisi üles tähendanud. Mina olen ainult mõelnud sellele, ikka tundub, et see on nii tore ja jääb igal juhul meelde, aga paraku veab mälu ikkagi alt.
Ja siis on kahju, et pole seda teinud.

No comments: