Monday, July 16, 2007

Kultuurinäljas

Täna oli päevakavas kindel koht Muumipere tegemistel silm peal hoida. Tibul oli video kaasas ja siis sai kohe mitu korda vaadatud. Aga mulle meeldib see sama palju kui Tibule, nii et me jäime mõlemad rahule. :)))
Oo, ja Tibu oskab nii hästi kirjutada!!! Tubli tark laps! :)

Õhtupoolikul oli heameel kohtuda Anneliga, kes tuli just Rhodoselt ja rääkis reisimuljeid. (Mehed igatahes pidid seal väga vanad välja paistma! :) Päikese kahjulik mõju peaks nüüd küll iagaühele selge olema!)
Tegelikult kutsus ta enda juurde külla, aga kuna ma ei saa transpordi osas kellegi peale loota (khm-khm, siinkohal pean meest silmas! Ta oli väga kuri, et ma üldse kodust minema läksin mingitele tema arust väga kahtlastele käikudele! - loomulikult ongi sõbrannaga kokkusaamine kohutavalt kahtlane tegevus, ma ütleksin isegi, et üks kahtlasemaid tegevusi maailmas üldse!!!), siis jäi see külaskäik kahjuks ära.

Aga ma tegin täna väga häid väljaminekuid, millega ma ise väga rahule jäin. Nimelt ostsin ära draamafestivali piletid ja draamateatri külalisetendustele ka. Kahjuks jäin siiski hiljaks, paar etendust olid välja müüdud ja ma enam ei saanudki pileteid "GEP"-ile ja "Meeste varjupaigale". Aga kindlasti on nende puhul võimalus enne etendust minna kohapeale ja ehk ikka leidub neid, kes pakuvad pileteid müüa. Eelmisel aastal leidus.
See'p see on, kui lükkad edasi pakilisi toimetusi, ma võinuks ju ammu piletid ära osta, aga ikka arvasin, et küll ma jõuan.

Olen juba põnevil, ma ootan igal aastal draamafestivali. See on minu jaoks aasta parim aeg - mõelda vaid, näha nii palju erinevaid ja huvitavaid etendusi! Mõni ütleb, et siis ei suuda ta enam etendusi nautida, kultuuri kontsentratsioon minevat tema ajus liiga suureks ja ta ei suuda enam seda vastu võtta. :) Nojah, kuidas kellelegi. Mina naudin seda.

Mees muidugi kitkub peast karvu, ta ei taha kuuldagi, kui ma talle draamafestivali nimetan, ta saab sellest kohutava allergia! Vähe sellest, et ma mitu korda kuus või vahel ka mitu korda nädalas teatris käin, nüüd ma lausa elan seal! :) Loomulikult on see tema jaoks maailmalõpp!
Aga eks tal tuleb see õudus üle elada, kui ta tahab minuga elada.:)
Üllatus, üllatus, aga mehe allergia ei olegi seotud sellega, et ta peaks taluma põrgupiinu ja teatrisaalis istuma (niisuguseid piinamismeetodeid ma oma kalli mehe peal küll ei rakenda!), vaid hoopis sellega, et ta peab mu keskööl kultuurist oimetuna koju toimetama. Jah, raske see meeste elu...

No comments: