Saturday, July 21, 2007

Immits

Eile käisin H. juures. Ta vaatas mind tiba aega ja ütles, et pole mind sellisena näinud, ma nagu polevatki mina ise.
Mul oli seljas mu sinistes toonides lemmikkleit, sellega tunnen end küll hästi, aga mul olid jalas madalad kingad - ja vaat see ei ole tõesti minu stiil!
H. sõnul kleit sobib küll, aga teeb liiga plikalikuks, tema sõnul sobivad mulle siiski seelikud, mis mõjuvad seksikamalt. :)
Hämmastav on see, et ta tabas ära selle, et mulle endale meeldivad ka seelikud ja ma tunnnen end neis väga mugavalt ja hästi. Igal juhul paistab kandjast välja, kas ta tunneb end oma riietuses oivaliselt või mitte.

Kuid mis iganes mul ka seljas on, madalad (täiesti ilma kontsata!) jalatsid ei lähe kohe mitte! Ma ise tunnen end ka nendes nii halvasti kui veel tunda saab. No mõne riietusega ikka kannan küll, aga reeglina mitte. Tööl ma ei käi kunagi madalate kingadega või mingite sportlike jalatsitega, ja kui ma siis kord suvel selliste kingadega ruumi astusin, siis kolleegid lausa ohhetasid : "Sul on ILMA KONTSATA kingad jalas!" See oli midagi täiesti ennenägematut minu puhul! :)

Aga ma ei saa jätta tunnnistamata, et nii imelik, kui see ehk ka mõne arvates ei ole, mõjutavad praegu minu riietuse valikut ka prillid. Ma ei tea, äkki ma olen kiiksuga, aga ma ei ole nendega harjunud ja ei harjugi vist iial, ja mul on tunne, et mitte kõik mu tavapärased rõivad ja jalatsid justkui ei sobi prillidega.
On see mingi kiiks või? Ma arvan, et see võib tuleneda lihtsalt sellest samast tundest, et ma ise ei ole prille oma sisimas omaks võtnud ja nad on minu jaoks ikka nagu võõrkeha mu küljes.
Aga isegi kui see on kiiks, siis on see MINU ISIKLIK KIIKS :))))) ja paratamatult jääb see praegu mu valikuid mõjutama. :)
Ma küll püüan peegli ees seistes endas tänu prillidele leida mingeid jälgi hoomatavast tarkusest või soliidsusest ( noh, et tänu prillidele ehk jätan targema mulje!), aga minu puhul ei tööta isegi see mudel!!! :)))) Asjatu lootus! :)))) Mida ikka ei ole, seda ei ilmuta sinna ka aksessuaaridega!!! :))))

Reeglina ei armasta ma kanda pükse ja siinkohal ei pea ma muidugi aluspesu silmas! :)
Ma olen täielikult seelikute-kleitide inimene. Ehkki see pole alati nii olnud. Suurema osa oma elust olen ma käinudki pikkade pükstega, botastega, jopedega, ja olen olnud veendunud püksikandja. Noh, eks suviti ikka kandsin ka naiselikumaid rõivaid, õmblesin endale ka kleite ja seelikuid. Kuid sügis, talv ja varakevad möödusid ikka teksastes ja jopedes.

Praegu ei kujuta ma üldse ette, et ma läheksin näiteks dressides ja botastes tänavale. Absoluutselt vastuvõetamatu! Vahel teksaseid ikka kannan, aga kohe kindlasti ei pane ma pikki pükse jalga vihmase ilmaga! Kõige jubedam ja ebameeldivam on minu jaoks olukord, kus märjad püksid laperdavad ümber säärte ja püksisääred on üleni poripritsmeid täis, sest mina lihtsalt EI OSKA vihmaga kõndida niimoodi, et ma oma pükse täis ei pritsi!

Seetõttu olen suur saapafänn, armastan saapaid ja seelikuid ja vihmase ilmaga on saapad palju mõnusamad jalatsid kui näiteks botased. Ja saapaid peab olema ikka igat värvi! Noh, et oleks võimalik erinevate aksessuaaridega sobitada! :)

No comments: