Saturday, July 21, 2007

Harjutusi iseseisvaks eluks

Eile kurtsin ühele sõbrale, et järgmisel nädalal olen sunnitud viibima ilmamaa ääres, kus mul pole ei arvutit (Pettari Linna jälgi mööda mul paraku ei õnnestu käia ja endale reisu tarbeks läppar muretseda! :(((( ) ega midagi, ma olen kui maailmast ära lõigatud, keegi ei helista, msn-i ei ole, blogi kirjutada ei saa.... KOHUTAV!!!!
Sõber tuletas meelde, et mobiil on ju olemas ja mäletatavasti on seal kohati levi ka, isegi Tele2-ga. :)
Mobiiliga saab ju enamus asju ära ajada, uudiseid lugeda, oma postkastis käia, kirjad üle vaadata ja internetis surfata.

Aitäh, et ta mulle seda meelde tuletas! Ma hakkasin kohe proovima, kas mul need asjad ka reaalselt õnnestuvad. Teoreetiliselt ma tean, et nagu peaks saama meile lugeda ja msn-iski vestelda, aga mul pole see õnnestunud. Kunagi ma korra proovisin, aga ikka seletas see tark julla mulle, et mul on valed paroolid ja ma ei jõudnud kuhugi oma katse-eksitusmeetoditega.
Sedapuhku olin edukam, vähemalt meilid sain kätte. Ma ise küll saata ei proovinud, aga lugeda sain. Teoreetiliselt peaks ju olema ka võimalus, et saan ka saata? Igatahes uurin veel.

Msn-i ma ikkagi ei saanud kätte! Kuigi hotmaili valikud annab, aga ta keeldub mind järjekindlalt teenindamast. Väidab, et ma ei mäletavat oma paroole! Ma ei tea, kas ta saab aru, et ma olen blondiin või??? Nojah, olen küll, aga mitte nii blondiin, et paroole ei mäletaks.... (Olgu, olgu, ei ole vaja mulle seda frikadellisuppi meenutada!) Ilmselt tuleb mobiiliteenindusest läbi astuda ja küsida, mis nipid sellega on. Muidugi mitte frikadellisupiga, vaid msn-iga.

Ja kui ma saan kasutada internetiteenust, siis peaksin saama ka blogi kirjutada??!! See oleks muidugi super, ainult ma ei kujuta hästi ette, kui vaevarikas võiks olla sisse toksida oma pikki üllitisi mobiilitelefoni???!!!

Sest varasemast kogemusest ma mäletan, et ega ma ei saanud niisama olla, kõik emotsioonid tahtsid minust välja tungida ja siis ma kirjutasin ja kirjutasin ja kirjutasin... Hirmus pikalt sai kirjutatud. Igaks juhuks pean vist ka seekord suuremal hulgal paberit ja pastakaid kaasa varuma, et aina kirjutada ja kirjutada ja kirjutada... juhuks kui ma ei viitsi selle mobiiliblogindusega jännata või sellest asja ei saa.

No comments: